תנאי שימוש


תנאי השימוש

חברתנו פועלת כמתווכת בין הלקוח לבין ספקי השירות השונים בענף התיירות. תנאי שימוש אלו נועדו במטרה להסדיר את התנאים בהם כל לקוח יהיה רשאי לעשות שימוש ולבצע הזמנה באתר. אנא הקפידו לקרוא היטב תנאים אלו. שימוש וביצוע הזמנה באתר מהווים אישור והסכמה כי קראתם, הבנתם והנכם מאשרים ומסכימים להיות מחויבים לתנאי שימוש אלו ללא הגבלה וללא הסתייגות. מומלץ לקרוא גם את מדיניות הפרטיות שלנו אשר אף הם מסדירים את השימוש באתר ומשולבים כחלק מתנאי השימוש. השירות שלנו חברתנו מספקת באתר שירותי תיווך לבתי מלון ונכסי אירוח ברחבי העולם, ומזמינה עבורכם את שירותי הנסיעה מאת ספקי השירות השונים בהתאם לפרטים המופיעים בהזמנתכם ובכפוף לנאמר בתנאי שימוש אלו. המידע המופיע באתר מסופק לנו ע״י ספקי השירות, וע״כ אין אנו יכולים להבטיח כי כולו יהיה מדויק וללא תקלות. אנו עושים ככל יכולתינו לתיקון מצבים אלו, אך איננו נושאים באחריות לכל טעות, שגיאה, הפרעה או מידע חסר. החברה תספק את המוזמן בעת ביצוע הזמנה באתר, אך אינה אחראית לחוויית הנסיעה והשירות עצמם. שימו לב כי תנאי ההזמנה ו/או המחירים ו/או זמינות החדרים המופיעים באתר תלויים במידע שמסופק לנו ע"י ספקי השירות וע"כ מובהר כי הם אינם מובטחים עד קבלת האישור כי הזמנתכם אושרה. האתר מציע את השירות בשפה שלדעתינו מתאימה עבורכם, וניתן לבחור בשפה אחרת בכל שלב. ייתכן כי חלק מהמידע לא יהיה זמין בשפות השונות, במקרה זה המידע יוצג בשפה בה המידע קיים ברשותנו.

השימוש באתר

השימוש באתר מותנה בהתחייבות כי:

• הנכם לפחות בני 18 שנים. • הנכם בעלי כשירות רפואית, משפטית וחוזית, לעמוד בתנאי שימוש אלו. • תשתמשו באתר בכפוף לתנאי שימוש אלו. • תמסרו פרטים עדכניים, אמינים ומדויקים, בעת הזמנה באתר. • תשתמשו באתר רק בעבור המטרה לשמה הוא נועד. • השימוש וביצוע הזמנה באתר ייעשה עבורכם ו/או בעבור אדם שעבורו הנכם רשאים לפעול חוקית, ומותנה במסירת כל המידע הנדרש עבור הזמנות אשר ביצעתם עבורם, לרבות כל ההתחייבות הנדרשות בהזמנה ובתנאי שימוש אלו החלים עליהם. • תעמדו בהתחייבות לתשלום הזמנתכם. • לא תתנהגו בצורה בלתי הולמת ו/או תגרמו לכל תקלה ו/או נזק ו/או מטרד כלפי כל אחד מספקי השירותים עמם אנו עובדים. • לא תבצעו באתר כל שימוש לא ראוי אשר עלול להטיל עומס על התשתיות שלנו. • לא תשתמשו באתר עבור ביצוע הזמנות כוזבות.

אנו שומרים לעצמנו את הזכות ע״פ שיקול דעתנו ומכל סיבה שהיא, למנוע מאדם כלשהו את השירותים שאנו מציעים ו/או את אפשרות הגלישה באתר. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לבצע שינויים ו/או עדכונים במידע, בנתונים, בשירותים ובמוצרים המופיעים באתר, בכל עת וללא מתן התראה מוקדמת. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לבצע שינויים ו/או עדכונים בתנאי שימוש אלו בכל עת. שינויים אלה ייכנסו לתוקף מיד עם פרסומם באתר. המשך השימוש, הגלישה באתר וביצוע הזמנה, מהווים את אישורכם על התנאים המעודכנים.

ביצוע הזמנה

שובר הזמנה וקבלת התשלום יישלחו אליכם עם אישור ההזמנה ועד ל-24 שעות מרגע אישורה לכתובת המייל המצוין בהזמנה. שובר ההזמנה כולל את פרטי ההזמנה ופרטי הלקוח. בעת ביצוע הזמנה באתר תידרשו למילוי הפרטים האישיים ופרטי האורחים הנוספים בהזמנה. ביצוע הזמנתכם מותנה במסירת פרטים נכונים ומדויקים, ומסירת פרטי אשראי לצורך ביצוע התשלום. מסירת פרטים כוזבים הינה עבירה, ואנו רשאים לא לכבד הזמנות אלו. מבצע ההזמנה נדרש לוודא כי פרטי הנוסעים המוזנים על ידו הינם נכונים לפני שליחת ההזמנה. לא נהיה אחראים לכל טעות במסירת הפרטים ואיננו מתחייבים כי נוכל לשנות פרטים בהזמנה לאחר ביצועה. אם ביצעתם הזמנה עבור אדם אחר ו/או אם הזמנתכם כוללת נוסעים נוספים, עליכם החובה לקבלת אישורם לפני מילוי פרטיהם האישיים בהזמנה. אם ביצעתם הזמנה עבור אדם אחר ו/או אם הזמנתכם כוללת נוסעים נוספים, עליכם תהיה האחריות להתנהלות, התנהגות ולפעולות הנוסעים בהזמנה, במלון ו/או הנכס המוזמן, והנכם נדרשים לספק להם את מלוא הפרטים והמידע אודות ההזמנה טרם ביצועה. אם ביצעתם הזמנה עבור אדם אחר ו/או אם הזמנתכם כוללת נוסעים נוספים, האחריות לעדכון פרטי ההזמנה, שליחת שובר ההזמנה וקבלת התשלום לכלל הנוסעים הינה עליכם. החברה לא תהיה אחראית לכל תלונה על אי קבלת אישורי ההזמנה ו/או אישורי התשלום. מילוי הפרטים האישיים בהזמנה מהווה את הסכמתכם לקבלת הודעות במדיה אלקטרונית, כגון הודעות SMS, הודעות WhatsApp, מיילים וכיו״ב מהחברה. אנו עשויים לעדכן אתכם מעת לעת במוצרים, דילים, הצעות ופרסומים. באפשרותכם לסרב לקבלת דיוור זה ע״י הסרת האישור בעת ביצוע ההזמנה. בנוסף, הנכם רשאים בכל רגע נתון לבקש הסרה מרשימת הנמענים בהודעה חוזרת, וכן ע״י פניה למייל: support@travelor.com ו/או ע״י הסרה עצמית ע״פ האפשרויות המופיעות בהודעה.

תהליך ההזמנה

בתהליך ההזמנה יופיעו מבחר מלונות ע״פ מיקוד החיפוש אותו ביצעתם. לנוחיותכם מבחר סרגלי סינון לחיפוש מהיר לפי העדפתכם. במידה ומקום האירוח הנבחר על ידכם אינו זמין, יוצע עבורכם באופן אוטומטי היצע מלונות הקרובים לחיפוש המקורי.

אנו נספק את המוזמן ע״פ התנאים המופיעים בהזמנתכם. שימו לב לקרוא בעיון את ההערות ותנאי הביטול לפני ביצוע ההזמנה. שימו לב כי מיסים מקומיים כגון: מס עירוני, מס תיירים ומס שהייה בנכס, לא נכללים במחיר ההזמנה, ואותם הנכם נדרשים לשלם ישירות במקום האירוח. שימו לב כי מחיר ההזמנה לא יכלול שירותים נוספים המוצעים במקום האירוח. סטטוס ההזמנה מופיע בסיום ההזמנה והינו תלוי בזמינות החדרים במקום האירוח. הזמנה מאושרת - הזמנה המופיעה בסטטוס מאושר, הינה הזמנה אשר קיבלה אישור. אישור ההזמנה ואישור התשלום נשלחים אוטומטית למייל המצוין בהזמנה. הזמנה ממתינה לאישור - הזמנה המופיעה בסטטוס ממתין לאישור, הינה הזמנה אשר לא קיבלה אישור מיידי ואנו צריכים לבדוק את זמינותה. במידה וקיבלתם הודעה זו, אנו ניצור עמכם קשר. ייתכן כי נצליח לאשר הזמנה זו עבורכם אך איננו מתחייבים לכך. הזמנה לא מאושרת - הזמנה המופיעה בסטטוס לא מאושר, זוהי הזמנה אשר לא הצלחנו לאשר. הנכם מוזמנים לבצע הזמנה חדשה. תשלום בעת ביצוע הזמנה אתם מסכימים לשלם את העלות הנדרשת כולל כל המיסים והחיובים שעלולים לחול. אנו מאפשרים לכם 2 אפשרויות תשלום עבור הזמנתכם: • תשלום מלא בעת ביצוע ההזמנה. • בהזמנה הניתנת לביטול מעל 7 ימים ממועד ביצוע ההזמנה, אנו מספקים אפשרות לשריון ההזמנה בעלות של 50 ש״ח בלבד בעת ההזמנה, ואת יתרת התשלום תוכלו להשלים עד ל - 3 ימים לפני התאריך הסופי בו ניתן לבטל את ההזמנה. אנו נספק לכם תזכורות להשלמת התשלום למייל המצוין בהזמנה. במידה ותשלום ההזמנה יסופק על ידכם במלואו אנו נספק את המוזמן ע״פ תנאי הזמנתכם. במידה והחלטתם לבטל את ההזמנה ו/או לא לספק את מלוא התשלום, הזמנתכם תבוטל. בכל מקרה לא יסופק החזר על דמי השריון. תוכלו לשלם על הזמנתכם בעסקת תשלומים כאשר עד - 3 תשלומים לא תתווסף עמלת תשלומים. מ-4 ועד 12 תשלומים תתווסף עמלת תשלומים אשר תוצג טרם ביצוע התשלום. מובהר כי כל עסקה אשר מתבצעת מול החברה הינה על פי היתר עסקה של בנק הפועלים. האתר הינו אתר מאובטח לקנייה בטוחה. המידע ופרטי התשלום אשר תמסרו לנו חסויים ובטוחים. אנו פועלים וסולקים באמצעות חברת סליקה העומדת בתקן PCI-DSS כחברה הנותנת שירותים (Service Provider) ברמת האבטחה הגבוהה ביותר - Level 1. תוכלו למלא את פרטי כרטיס האשראי בטופס ביצוע ההזמנה באתר ולבצע רכישה בטוחה אונליין. אנו מתחייבים כי כל המידע האישי הנמסר על ידכם ישמש אותנו למימוש הזמנתכם ולמילוי בקשותיכם בלבד. שימו לב כי במקרה בו מבצע ההזמנה ומשלם ההזמנה הינם אנשים שונים, בעל ההזמנה יהיה גם מבצע ההזמנה וגם בעל אמצעי התשלום, ואנו נכבד ונענה לכל פניה של כל אחד מהם בהזמנה בנוגע לכל עדכון ו/או שינוי ו/או קבלת פרטים ו/או ביטול ההזמנה. במקרה של מחלוקת בין הצדדים, אנו משאירים לנו את ההחלטה מול מי מהצדדים להתנהל. שימו לב כי מחירי השירותים המוצעים באתר עלולים להשתנות בכל עת וללא הודעה מוקדמת. המחירים הקובעים והמחייבים הינם המחירים המופיעים באתר בעת אישור ההזמנה. שימו לב כי בהזמנות שלא מאושרות, מסגרת האשראי נתפסת ותשתחרר באופן אוטומטי תוך מספר ימים. אם ברצונכם לבצע הזמנה חדשה ולהשתמש במסגרת החיוב שכבר נתפסה, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם שירות הלקוחות במייל: reservations@travelor.com בצירוף מספר ההזמנה טרם ביצוע ההזמנה החדשה. שימו לב כי הנכם מחויבים לתשלום ע״פ תנאי הביטול בהזמנתכם, בין אם הופעתם במקום האירוח ובין אם לא. הכחשת עסקה הינה עבירה ואנו נעמוד על זכויותינו כדין. שימו לב כי במידה והנכם חוששים ו/או מודעים לשימוש לא מאושר ו/או למעשה הונאה בכרטיס האשראי שלכם, הנכם נדרשים לפנות לחברת האשראי ולספק התשלום שלכם. לנו לא תהיה כל אחריות על כך.

תנאי ביטול

במקרה של שינוי ו/או ביטול הזמנה, חלים דמי הביטול/שינוי בהתאם לתנאים הקבועים בחוק הגנת הצרכן בסעיפים 14ג, 14ג1, 14ג2 לעניין מכר מרחוק, או בתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) לעניין מכר רגיל, ובקצרה כדלקמן:

על פי דיני הגנת הצרכן רשאי לקוח לבטל בכתב את העסקה, בתוך 14 יום מיום עשיית העסקה או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים, לפי המאוחר, אלא אם כן מועד ביטול העסקה חל בתוך 7 ימים שאינם ימי מנוחה קודם למועד תחילת השירות במכר מרחוק או 14 ימים שאינם ימי מנוחה קודם למועד תחילת השירות במכר רגיל, ובתנאי שהשירותים אינם ניתנים במלואם בחו"ל. בשירותים הניתנים במלואם בחו"ל, ניתן לבחור בין הצעות עם זכות ביטול העומדת בדרישת החוק, לבין הצעות עם מדיניות ביטול שונה לפי תנאי הספק, ולכן התנאים הקובעים אלו תנאי הביטול בהתאם למפורט בהצעה בלבד. בכל מקרה, ביטול יתבצע בכתב באמצעות אימייל, הודעת צור קשר באתר, פקס או מכתב, כאשר התאריך הקובע הינו תחילת יום העסקים הסמוך לאחר קבלת המסמך בחברה. החברה תאשר בכתב את קבלת הודעת הביטול. במידה ויום קבלת ההודעה הינו יום שבתון ייחשב יום הביטול/שינוי מיום העבודה הראשון שלאחריו. דמי הביטול/שינוי שייגבו בגין הביטול/שינוי יהיו 5% מערך העסקה או 100 ₪, הנמוך מביניהם. במקרים בהם הביטול/שינוי אינו מכוח חוק הגנת הצרכן ו/או התקנות, ייגבו דמי ביטול/שינוי בהתאם למפורט בעת ההזמנה. תנאי הביטול מופיעים ליד כל חדר לפני ביצוע ההזמנה. במידה וההזמנה ניתנת לביטול בהחזר מלא עד לתאריך מסוים ו/או במידה וההזמנה ניתנת לביטול בעלות מסוימת עד לתאריך מסוים ו/או במידה וההזמנה לא ניתנת לביטול, כל זאת יופיע לפני ביצוע ההזמנה. הנכם נדרשים לבדוק את תנאי הביטול טרם ביצוע ההזמנה. עסקה שחויבה בתשלומים תזוכה באותו מספר תשלומים שהיו בעסקת החיוב המקורית. בעסקאות תשלומים בהם הייתה עמלה עבור החלוקה לתשלומים (מעל 3 תשלומים), בעת הזיכוי עמלת התשלומים לא תוחזר ללקוח. אי הופעה במקום האירוח במועד המופיע בשובר ההזמנה תחייב את הלקוח במחיר ההזמנה המלא.

אחריות / ויתור אחריות

מחיר ההזמנה לא יכלול שירותים נוספים המוצעים במקום האירוח כגון: חיבור לאינטרנט, שיחות טלפון מקומיות ובינלאומיות, מס עירוני, חניה, דמי נופש, שירותי הסעה, שירותי מיני בר, ביטוח, ציוד לבריכה, שירותי כביסה, שירותי נשיאת כבודה וכיו״ב. במידה ומי מהנוסעים מעוניין באלו מן השירותים הנוספים המוצעים במקום האירוח, יהיה עליו לשלם עבורם ישירות למקום האירוח.

טרם ביצוע ההזמנה הנכם נדרשים לבדוק את רמת, דירוג וטיב מקום האירוח והחדר הנבחר. במידה ואינם מספקים את רצונכם, הנכם מוזמנים לבצע חיפוש חדש. אנו לא נישא באחריות לכל תלונה בגין כל הנעשה במקום האירוח עצמו לרבות: רמת מקום האירוח, טיב הארוחות, מתן השירות, שיבוץ החדרים, יחס העובדים, טיב החדר, רמת הנקיון וכיו״ב.

בעת ביצוע הזמנה, ורק ע״פ תנאי החדר המופיעים בעת ההזמנה, ניתן יהיה לקבוע סידורים מיוחדים עבור ילדים הנוסעים יחד עם מבוגרים בהזמנה. אנו לא נישא באחריות לכל תקלה בעקבות אי שימת לב לתנאי החדר עבור ילדים, ובמידת הצורך יהיה על הלקוח לסדר תנאים ועלויות אלו ישירות מול מקום האירוח.

ביצוע הזמנה עבור 3 מבוגרים בחדר יהיה בכפוף לאפשרויות המוצעות באתר בלבד. יתכן כי עבור הוספת מיטה לחדר זוגי יהיו עלויות נוספות. והכל יהיה בכפוף להחלטת ואישור מקום האירוח. כל בקשה ו/או הערה מיוחדת אשר לא נכללים במחיר ובתנאי ההזמנה המקורית, יהיו בגדר בקשה בלבד ואנו לא מתחייבים כי נוכל לספק זאת. בקשות אלו כפופות להחלטת מקום האירוח ויתכן כי הסכמתם תהיה תלויה בדרישה כספית נוספת אותה יהיה עליכם לשלם ישירות למקום האירוח.

שיבוץ החדרים במקום האירוח נעשה בכפוף להחלטת מקום האירוח בלבד. במידה וקיימת בקשה מיוחדת עבור שיבוץ החדרים ו/או דרישות מיוחדות לרבות, דלת מקשרת, קומה מועדפת, צד מבוקש, נוף שאינו כלול במחיר ובתנאי ההזמנה המקורית וכיו"ב, אנו נעביר את בקשתכם למקום האירוח אך איננו מתחייבים לספק בקשה זו ולא נישא באחריות בגין אי קבלתם.

האתר מיועד עבור נוסעים פרטיים. לכן ההזמנות המורשות הן עבור נוסעים פרטיים בלבד, ואין לבצע הזמנות ליותר מ-8 חדרים באותו מקום אירוח ולאותם התאריכים. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לבטל הזמנה ללא החזר תשלום, במידה ונחשוד כי בוצעה הזמנה לא מורשית בעלת חדרים מרובים ו/או במידה ונחשוד כי בוצעה הזמנה ליותר מ-8 חדרים בהזמנות נפרדות.

במידה ונדרשת כמות חדרים גדולה ו/או הזמנה עבור קבוצה, הנכם נדרשים לפנות לשירות הלקוחות במייל: reservations@travelor.com ואנו נעדכן אתכם לאחר בדיקה אם הדבר מתאפשר ובאילו תנאים ועלויות. אנו נעשה את מירב המאמצים אך איננו מתחייבים לכך.

קטגוריית שירות בתי המלון משתנה בהתאם לחוקי כל מדינה. ייתכן כי סוג השירותים הניתנים בבית מלון במדינה מסוימת יהיו שונים מהשירותים שיינתנו במדינה אחרת, וזאת למרות העובדה כי שניהם מופיעים תחת אותה קטגוריה. אנו לא נישא באחריות בגין כך.

הנכם נדרשים לדאוג עבורכם ועבור כלל הנוסעים בהזמנה לכל האישורים הרלוונטיים הנדרשים עבור הגעה ליעד המוזמן לפי חוקי אותה המדינה, לרבות: מסמכים מזהים, מסמכים רפואיים, ויזה, אשרת כניסה, דרכון, הוכחת אפוטרופוס, מסמכים משפטיים, אישורים שונים וכיו״ב. אנו לא נישא באחריות לכל מקרה בו לא יאפשרו למי מהאורחים לנסוע ו/או להיכנס למדינה מסוימת ו/או למקום האירוח עקב אי יכולת להציג מסמכים אלו.

האתר מספק בתי מלון ונכסי אירוח בכל מדינה בעולם אך איננו אחראים להגבלות במלונות ו/או הנכסים השונים במדינות מסוימות כלפי אורחים אשר יציגו מסמך מזהה ו/או דרכון בעלי אזרחות מסוימת. על הלקוח להיות מודע בעת ההזמנה כי ישנם מלונות אשר אינם מאפשרים כניסת בעלי אזרחות מסוימת לשטחן, או מציגים מחירון שונה בהתאם למסמכי האזרחות, דבר שאף עשוי להשתנות מעת לעת. בכל מקרה ו/או תקלה בגין אי קבלת לקוחות למקום האירוח בגין אזרחותם, אנו נעשה כל שבידנו ע״מ למצוא חלופה ולתת פתרון למצב, אך איננו מתחייבים ו/או נושאים באחריות בגין כך.

כל המידע ו/או הפרטים ו/או התמונות ו/או התוכן ו/או התיאורים ו/או המחירים הנמצאים באתר, מסופקים לנו ע״י ספקי השירות ומקומות האירוח השונים ואנו מתווכים בין המידע לבין הלקוח. אנו לא נישא באחריות לכל אי התאמה ו/או שגיאה ו/או חוסר ו/או תקלה ו/או נזק אשר נגרמו עקב טעות במידע המסופק, ואנו שומרים לעצמנו את הזכות לבטל כל הזמנה בכל זמן שהוא, במידה ויתגלו אי התאמות במידע ובנתונים, אף אם אי ההתאמות יתגלו בזמן שהות הלקוח במקום האירוח. החברה שומרת לעצמה את הזכות להשהות את הגישה לאתר לצורך תחזוקה, או מכל סיבה שתראה לנכון, ללא הגבלת זמן.

החברה לא תישא באחריות בכל דרך שהיא לכל מעשה ו/או הישמטות ואו תקלות כלשהן עקב ביצוע לקוי של השירותים הקשורים בספקי השירות. בכך נכללים כל ספק, ספק קצה, נציגיהם ועובדיהם אשר עמם אנו פועלים. ספקים אלו הינם קבלנים עצמאיים ואינם נציגי חברתנו ו/או אינם נכללים במיזם משותף עמנו. החברה לא תישא באחריות בגין כל הקמה ו/או שיפוץ ו/או תיקון אשר נעשה במקום האירוח ו/או בקרבתם בעת השהיה. החברה לא תישא באחריות לכל נזק, פציעה, אובדן, תאונה, מחלה, מוות, עיכוב, כוח עליון, עיכבון, רשלנות וכל המשתמע מכך, אשר נעשו ע״י ו/או בזמן ו/או במקום כלשהו של צד שלישי, לרבות מלונות, טיסות, הובלות, מסעדות, אטרקציות, חברות או אנשים המספקים סיורי תיירות וכיו״ב. החברה לא תישא באחריות לכל נזק אשר נגרם במעשה אדם, גניבה, סכסוך, הפגנות, שביתות, תקלת ציוד, הסגר, כלא, מעצר, הגבלות ממשלתיות, אזהרות מסע, הגבלות מסע וכיו״ב. החברה לא תישא באחריות לכל נזק של כח עליון, הגבלות אקלים, תאונות, שריפות, שיטפונות, סופות, מחלות וכיו״ב. החברה לא תישא באחריות בגין כל מחדל, עיכוב, שינוי מסלול וכיו״ב כל דבר אחר אשר אין לנו שליטה בו. החברה לא תישא באחריות לכל רכוש בכל אירוע אשר עשוי להתרחש תוך כדי המסע. שמירת ואחסון הרכוש האישי הינה באחריות הנוסעים.

מובהר כי התחייבותינו בעת ההזמנה הינה ע״פ הזמינות במקום האירוח בפועל, וכי אנו כפופים למידע הנמסר לנו ממקומות האירוח וספקי השירות. לכן בכל מקרה של חוסר זמינות במקום האירוח המוזמן ו/או בכל מקרה OVERBOOKING (הזמנת יתר) אנו נפעל ככל יכולתינו בשיתוף פעולה עם ספק השירות למציאת חלופה מתאימה ומשביעת רצון עבורכם. אנו עשויים להציע לכם מספר חלופות קרובות וברמה התואמת להזמנתכם, אך איננו מתחייבים לכך ואנו לא נישא באחריות בגין כל מחדל ו/או נזק ו/או תקלה ו/או רשלנות של מקום האירוח ו/או ספקי השירות בהזמנה. במידת הצורך ולאחר עשיית מירב המאמצים לטיפול מול ספקי השירות, אנו משאירים לעצמנו את הזכות לבטל ולזכות את הזמנתכם במלואה ללא כל לקיחת אחריות בגין כך. החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל כל הזמנה שכבר ביצעתם: • במקרה ונפלה בהצעה טעות קולמוס (טעות סופר) בין אם במחיר, במידע, בפרטים ובתיאור. • במקרה של תקלה טכנית ו/או תקלה אחרת. • במקרה בו המידע ו/או התוכן ו/או הפרטים ו/או המחיר ו/או התיאור אשר נמסרו לנו ע״י ספקי השירות והוצגו באתר בעת ביצוע הזמנתכם התגלו כתקולים ו/או שגויים. • במקרה של כוח עליון. • במקרה של הזמנת יתר (OVERBOOKING). בכל מקרה כזה, אנו נבצע זיכוי כספי מלא עבור הזמנתכם כעסקת זיכוי בהתאם לאמצעי התשלום בו שולמה ההזמנה. החברה שומרת לעצמה את הזכות למנוע ממכם לעשות כל שימוש ו/או לבצע הזמנות באתר, ולבטל כל הזמנה שכבר ביצעתם ללא החזר התשלום: • במקרה של הונאה ו/או שימוש לרעה. • במקרה של התנהגות בלתי חוקית. • במקרה של מעשה נזק מכוון. • במקרה בו הזמנתכם תתגלה כבעלת סימנים של הונאה. • במקרה של ביצוע מספר חיפושים גבוה ולא סביר. • במקרה של אי עמידה בתנאי שימוש אלו. • במקרה של הזמנות לא מורשות עבור קבוצה ו/או תפיסת חדרים מרובים. בכל מקרה כזה, לא תהיו זכאים להחזר כספי בגין ההזמנה. במקרה בו יש לכם ספק כי הזמנתכם בוטלה בשוגג, צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו.

עזרה ושירות

אנו עומדים לרשותכם בכל שאלה ובקשת עזרה. תוכלו ליצור עמנו קשר בכל עת במייל: reservations@travelor.com.

בעת הפניה ציינו את מספר ההזמנה ומהות הפניה.

אנו נעשה ככל יכולתינו לעזור לכם. במקרה חירום ו/או לפניות בעבור הזמנות אשר מועד הצ׳ק אין שלהם בתוך 24 השעות הקרובות ו/או באם התגלתה בעיה בזמן שהותכם במקום האירוח, תוכלו ליצור עמנו קשר דרך פנייה למייל החירום שלנו בכתובת: sos@travelor.com או דרך שליחת הודעה לשירות הוואטצאפ שלנו בתוספת המילה חירום במספר: +972525923563 בעת הפניה ציינו את מספר הזמנתכם, מהות הפניה ודרכי ההתקשרות ליצירת קשר חוזר. אנו נטפל בפנייתכם בדחיפות ונעשה ככל יכולתינו לעזור לכם.

זכויות הקניין הרוחני

כל זכויות הקניין הרוחני וסימני המסחר הקשורים באתר לרבות: שמות המסחר, לוגו, סימני עיצוב, אלמנטים, יישומים, קוד מחשב, קבצי גרפיקה, תמונות, קבצי קול, ווידאו, איורים, קישורים, קטעי צליל וטקסטים הינם שייכים לחברה באופן בלעדי.

אתם מסכימים שלא לעשות בסימני המסחר שלנו כל שימוש ו/או שלא לאפשר כל פעולה אשר עלולה לפגוע בנו לרבות לא להעתיק ו/או לשכפל ו/או להוריד ו/או לסרוק ו/או לפרסם ו/או לשווק ו/או להעביר ו/או להפיץ בכל דרך את סימני המסחר שלנו. אתם מסכימים שלא לעשות בסימני המסחר שלנו כל פעולה מסחרית. כללי

מוסכם בזאת כי בכל מקרה של מחלוקת, בית המשפט המוסמך לטיפול יהיה בית המשפט בעיר תל אביב בלבד.

במקרה וחלק כלשהו מתנאי שימוש אלו יתגלה כשגוי ו/או כבלתי ניתן לאכיפה, שאר התנאים לא יושפעו ו/או יפגעו בכל אופן שהוא. אי יכולתינו לאכוף תנאי כלשהו מתנאי שימוש אלו, אינו מהווה הסכמה מצידנו על ויתור זכותינו באכיפת תנאי זה ו/או כל תנאי אחר בעתיד.